mandag 19. oktober 2009

Jeg er......

For en god tid tilbake fikk jeg en utfordring av Siv Anne om å scrappe en side om meg selv, Jeg liker best å scrappe barnebilder så jeg har dratt det ut, leeeeenge!

Men, Siv Anne, her kommer den. Jeg er en tenker, en som bekymrer seg mye. Så jeg har prøvd å sette ord på noen av disse "svarte" øyeblikkene mine!

Jeg har ikke brukt så mye,
Bildet er tatt på Kauai, Hawaii
Papirer fra Bazzill og little yellow bicycle
blomster og sommerfugler fra prima og tiny alphas

Jeg er meg
ingen andre er meg
jeg vil alltid være meg.
Når jeg dør
er ingen meg
det må være rart
at ingen er meg...
ingen som tenker mine tanker
føler min glede,
mine redsler.
Ingen som kjenner min kjærlighet
eller min vrede.
Jeg er redd for ikke å være meg
jeg er redd for ikke å våkne mer...
jeg er redd for at verden
ville gå videre - uten meg.
Jeg er redd for å bli glemt...
Jeg håper jeg vil være her lenge
at jeg finnes lenge,
at jeg er...

mette 09

Værsågod, Siv Anne, denne er til deg!


2 kommentarer:

  1. Den er vakker Mette, både tankene dine, bildet og layouten. Flott å se deg scrappe deg selv. Liker at du har scrappet på norsk!

    PS: nå har jeg tatt bort "lykke til" i kommentaren min. Den kunne godt ha vært med på BOM utfordringen selv om du har laget den til Siv Anne:) Passer perfekt.

    Ha en fin dag du også Mette!
    Gleder meg til hver gang du kommer med en ny kreasjon. Du lager så mye vakkert og er til stor inspirasjon! Takk.

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)
    Har ventet lenge på denne. Og for et flott resultat av all ventingen.
    Virkelig flott og jeg håper du gjør dette flere ganger.
    Liker veeldig godt at du har scrappet på norsk.
    Det er noen nydelige og behagelige farger på denne som gir den en så fin ro. Flott pyntet.
    Skulle så veldig ha ønsket at du skulle kommet hit neste helg, men får håpe det passer bedre en annen gang.
    Stor klem

    SvarSlett